Німецька компанія H2Fly готує пасажирський літак на рідкому водневому паливі до першого в світі польоту.
Компанія з Німеччини успішно протестувала наземну процедуру заправки кріогенним паливом. У найближчі місяці вона забезпечить польоти літаків на рідкому водні. Альтернативне паливо повністю змінить правила гри, пишуть представники компанії.
H2Fly зробила перший пілотований політ на водневому паливі ще в 2009 році, а зовсім недавно провела новаторську роботу з системою газоподібного водню, вбудованої в двофюзеляжний літак Pipistrel Taurus G4. Тепер німецька компанія оснастила той же літак HY4 рідинним двигуном з системою зберігання від Air Liquide.
Тепер H2Fly оголосила про успішне завершення наземних випробувань по заправці паливом. Компанія вже провела розширені випробування на вібрацію і герметичність кріогенного бака, який знаходиться окремо в лівій частині фюзеляжу і добре ізольований від пілота в правій частині фюзеляжу.
Завершено випробування наземної дозаправки рідким воднем. Фото: H2Fly
Заміна авіакеросину Jet-A альтернативою з нульовим викидом вуглецю — непросте завдання для авіаційної галузі. Домогтися нульового рівня викидів набагато складніше. Те, що підійде для легкових і вантажних автомобілів, не годиться для літаків — батареї занадто важкі, а газоподібний водень займає надто багато місця. Тепер міжконтинентальна зелена авіація, швидше за все, почне використовувати рідкий водень.
Проблема в тому, що якщо кріогенно охолодити водень до рідкого стану, він все одно займає багато фізичного простору — приблизно в 3,7 раза більше, ніж паливо для реактивних двигунів. Крім того, водень залишається рідким, тільки якщо тримати його при температурі нижче 20 Кельвінів (– 253 ° C).
#Пасажирський #літак #на #рідкому #водні #готують #до #першого #світі #польоту
Source link