Компанія Meta оголосила про запуск перших функцій генеративного ШІ для рекламодавців, які дозволяють їм створювати фони, розширювати зображення та генерувати декілька версій рекламного тексту на основі оригінальної копії
Запуск нових інструментів відбувся після заходу Meta Connect минулого тижня, на якому гігант соціальних мереж дебютував з гарнітурою змішаної реальності Quest 3 та низкою інших продуктів з використанням штучного інтелекту, зокрема стікерами та інструментами для редагування, а також смарт-окулярами з AI.
Так, перша трійка нових функцій дозволяє рекламодавцям налаштовувати свої креативні ресурси, генеруючи кілька різних фонів для зміни вигляду зображень продуктів. Це схоже на технологію, яку Meta використовувала для створення орієнтованого на споживача інструменту Backdrop, що дозволяє змінювати сцену або фон зображення за допомогою підказок.
Однак у рекламному інструментарії фон генерується на основі оригінального зображення продукту і, як правило, «буде простим фоном з кольорами та візерунками», — пояснюють у Мета. Ця функція доступна для тих рекламодавців, які використовують каталог Advantage+ для створення своїх оголошень про продаж.
Інша функція — розширення зображення — дозволяє рекламодавцям налаштовувати свої ресурси відповідно до різних співвідношень сторін, необхідних для різних продуктів, таких як, наприклад, стрічка. Функція штучного інтелекту, також доступна для креативу Advantage+ в Mads Manager, дозволить рекламодавцям витрачати менше часу на перепрофілювання своїх ресурсів, включаючи зображення та відео, для різних поверхонь, стверджують у Meta.
Цікаве по темі: Meta інтегрує ШІ у Instagram, Facebook та WhatsApp: які функції додадуть
Третя функція — генерація тексту в Meta Ads Manager — дозволяє створювати до шести варіантів тексту на основі оригіналу, наданого рекламодавцем. Ці варіанти можуть виділяти певні ключові слова та вхідні фрази, які автор хоче підкреслити. Далі тексти можна редагувати (залежно від цілей та побажань).
Слід зазначити, що Meta не показуватиме детальну інформацію про ефективність кожного конкретного варіанту тексту. При цьому чим більше варіантів рекламодавець обирає для запуску, тим більше можливостей він матиме для покращення ефективності своїх оголошень, наголошують у компанії.
Meta заявляє, що вже протестувала ці функції ШІ з невеликою, але різноманітною групою рекламодавців на початку цього року, і їхні перші результати свідчать про те, що генеративний інструмент заощадить їм 5 або більше годин на тиждень, або загалом один місяць на рік. Однак компанія визнає, що попереду ще багато роботи, щоб краще налаштувати функції відповідно до стилю кожного рекламодавця.
Крім того, Meta заявляє, що вже в найближчому майбутньому з’явиться ще більше функцій штучного інтелекту, — компанія сьогодні працює над новими способами генерації рекламних текстів і фонів, щоб підкреслити торгові пропозиції.
Крім того, як було оголошено на Meta Connect, компанії зможуть використовувати ШІ для обміну повідомленнями в WhatsApp і Messenger, щоб спілкуватися з клієнтами тощо.
Ознайомтеся з іншими популярними матеріалами:
Meta та RayBan випустили розумні окуляри: що вони вміють
Meta розробляє потужнішу модель ШІ: чого чекати
MediaTek інтегрує генеративний ШІ Meta у свої чіпи для смартфонів
Prompt
#Meta #дебютує #функціями #генеративного #ШІ #для #рекламодавців
Source link