ПриватБанк полегшив заповнення податкових звітів для бізнесу

Лайфхаки

Тепер бізнес-клієнти ПриватБанку можуть скористатись новою функцією «Календар звітів», щоб не пропустити терміни подання податкової звітності

ПриватБанк

Фото: t.me/PrivatBank_insider

ПриватБанк запустив послугу автоматичного заповнення календаря податкових звітів у вебверсії «Приват24 для бізнесу». Вона доступна в розділі «Електронна звітність».

Нова функція допоможе клієнтам автоматично заповнити календар податкових звітів з урахуванням історії звітів та даних податкової служби, повідомляють в пресслужбі банку.

Як скористатись

Під час входу в меню «Облік та звіти – Електронна звітність» автоматично вмикається помічник, який допоможе налаштувати «Календар звітів» на основі прийнятих звітів і даних із податкової.

Читайте також: ПриватБанк знизив удвічі вартість міжнародних переказів

За допомогою нової функції бізнес може:

  • Надіслати запит в податкову, щоб завантажити дані для календаря.
  • Прибрати звіти, про які не потрібно нагадувати.
  • Додати будь-який звіт, а термін в «Календарі звітів» проставиться автоматично.

Також у сервісі «Електронна звітність» можна відразу сплатити податки на основі прийнятого звіту «Податкова декларація платника єдиного податку третьої групи» та вести «Книгу обліку надходжень та витрат», «Фінансову звітність» та багато іншого.

Нагадаємо, ПриватБанк запустить нові послуги та сервіси для клієнтів цього року, а також продовжить кредитну підтримку населення.

Серед інновацій — новий сервіс «розумних» накопичень та донатів Конверти. Він вже знаходиться на стадії бета-тесту.

Також анонсовано нову програму лояльності «Привіт» для українського ринку. З нею клієнти будуть отримувати персональні вигідні пропозиції від банку та його партнерів.

Раніше ми повідомляли, що українська система для планування ресурсів бізнесу Bimp інтегрувала сервіси «ПриватБанку» включно з «Інвойсингом». Відтепер бізнес-клієнти фінустанови можуть виставляти рахунки та приймати платежі просто в інтерфейсі ERP-системи.

Також ми писали, що в ПриватБанку з’явилась нова можливість для підприємців. Вони можуть виплачувати зарплату своїм працівникам в кілька кліків у застосунку «Приват24 для бізнесу».

Бізнес-клієнти тепер можуть швидко та зручно у смартфоні створювати, редагувати й копіювати зарплатні відомості. Процес займе лише кілька хвилин, а сама послуга доступна цілодобово.

Ознайомтесь з іншими важливими матеріалами:

У Приват24 додали нові Digital картки Visa

Скільки та де українці платили через «Термінал» ПриватБанку у 2023 році

ПриватБанк та ZEN запустили перекази в польських злотих

Prompt
#ПриватБанк #полегшив #заповнення #податкових #звітів #для #бізнесу

Source link

Оцініть статтю
Додати коментар