Дослідники з Дармутського коледжу продемонстрували, що платформи зі штучним інтелектом можуть забезпечити індивідуальну академічну підтримку навіть для численних студентських аудиторій.

У дослідженні взяли участь 190 студентів-медиків, які проходили курс з нейронауки та неврології, використовуючи віртуального помічника NeuroBot TA. Цей штучний інтелект працює на основі технології “генерації з підкріпленням пошуку”, що означає створення відповідей із прив’язкою до наявних навчальних матеріалів. Такий підхід значно знижує ризик помилок, характерних для загальних чат-ботів.
Автор дослідження Томас Тезен підкреслив, що “рівень довіри студентів зростав, коли вони знали, що відповіді базуються виключно на їхніх навчальних джерелах”. У цьому контексті NeuroBot TA вигідно вирізнявся серед інших ШІ-помічників, які часто генерують неперевірену інформацію. Більшість студентів використовували систему для перевірки фактів перед іспитами, а не для поглибленого вивчення матеріалу.
Результати опитування вказують, що основними перевагами NeuroBot TA були швидкість, надійність і прозорість джерел. Проте частина студентів виявила бажання мати доступ до ширшого спектра інформації. Дослідники попереджають, що таке розширення може знизити якість відповідей і рівень довіри до системи.
Команда планує інтегрувати в NeuroBot TA сучасні педагогічні методики – “сократичне навчання” (засноване на діалозі та постановці питань) і “інтервальне повторення” (метод для покращення запам’ятовування). Як зазначив Тезен, “баланс між швидким доступом до знань і довготривалим навчальним ефектом – це головний виклик”. У майбутньому розробники прагнуть зміцнити здатність ШІ сприяти глибшому розумінню та збереженню знань.
Крім NeuroBot TA, активно використовуються інші інструменти – зокрема платформи на кшталт AI Patient Actor, які моделюють клінічні діалоги й забезпечують миттєвий зворотний зв’язок. Ці технології вже впроваджуються у багатьох медичних закладах світу, підсилюючи розвиток клінічних і комунікативних навичок студентів.
У статті, опублікованій в npj Digital Medicine, Тезен і Пак дійшли висновку: “системи ШІ-наставництва мають суттєвий потенціал для покращення залученості студентів у складних освітніх умовах”.
#ШІпомічник #NeuroBot #допомагає #студентаммедикам
Source link







