JetZero введе в експлуатацію надефективний реактивний літак до 2030 року

Uncategorized

За словами представників JetZero, авіалайнер зі змішаним крилом буде споживати вдвічі менше палива, ніж сучасні авіалайнери.

Представники каліфорнійського стартапу JetZero заявили, що компанія працює з НАСА і Федеральним управлінням цивільної авіації США, щоб до 2030 року ввести в експлуатацію реактивний авіалайнер зі змішаним крилом. За планом, він буде використовувати на 50% менше палива і надасть ідеальну платформу для авіалайнерів з чистим воднем.

Хоча розмах крил Z-5 буде більше, ніж у Boeing 767, JetZero заявляє, що він зможе працювати в будь-якому аеропорту, який може обслуговувати A330. Фото: JetZero

Першим літаком JetZero стане Z-5. Він повинен замінити Boeing 767 і розрахований на перевезення не менше 250 пасажирів. Дальність польоту складе більше 5 000 морських миль (9 260 км). У той час як розмах крила Boeing 767 становить 48 м, у Z-5 вона складе майже 61 м. Однак він, як і раніше, буде працювати в будь-якому аеропорту, який може обслуговувати Airbus A330. Він буде використовувати готові двигуни, які не потребують нічого особливого.

Чи переможе літак JetZero в конкурсі НАСА стане відомо влітку.

«Змішане крило» являє собою різновид аеродинамічної схеми «літаюче крило». В «змішаному крилі» фюзеляж широкий і плоский чітко. Він плавно переходить в пару широких крил, без чіткої розділової лінії, яка відділяє крило від корпусу.

Фото: JetZero

Сам фюзеляж створює набагато більшу підйомну силу, ніж звичайна трубчаста форма, тому не потрібна велика поверхня крила. Він аеродинамічний стабільний, тому йому не потрібно хвостове крило. Всі ці фактори в сумі знижують лобовий опір і вагу повітряного судна. Усередині нього більше місця для вантажу і пасажирів, а розташування сидінь більше схоже на театр, ніж на звичайний авіалайнер. Крім того, двигуни можна встановити нагорі, що в рази знижує рівень шуму як в кабіні, так і на землі (приклад на фото вище).

#JetZero #введе #експлуатацію #надефективний #реактивний #літак #до #року

Source link

Оцініть статтю
Додати коментар