Більшість австралійців готові платити більше за одяг із натуральних волокон, проте ця готовність не завжди втілюється у реальні покупки.

Згідно з результатами дослідження Університету Свінберна, 57% споживачів в Австралії схильні підтримувати одяг із натуральних волокон, незважаючи на те, що лише 27% від загального обсягу волокон на ринку становлять природні матеріали. Основною рушійною силою такої поведінки виявились моральні обов’язки, соціальні очікування та самовизначення як модно свідомих осіб. «У міру зростання екологічних і етичних занепокоєнь, споживачі дедалі частіше шукають сталих альтернатив у сфері одягу», — зазначає д-р Сорада Тапсуван, провідна авторка дослідження.
Незважаючи на позитивні наміри, на практиці висока вартість залишається бар’єром для сталого вибору. Як підкреслює дослідниця, «Для багатьох сталий шопінг є бажаним, але недосяжним через високу ціну». Особливо низькою виявилась готовність платити за одяг із перероблених волокон або з додатковими властивостями, такими як захист від зморшок чи вологовідштовхування.
Дослідження визначає ефективні маркетингові підходи, зокрема етикетування зі згадкою про сталість та орієнтацію на відповідну аудиторію. Проте д-р Тапсуван акцентує на необхідності державної підтримки: «Нам потрібні політики, що підтримуватимуть галузі натуральних волокон — і одяг із них — щоб відвернути споживачів від дешевої, пластикової моди».
Надалі вчена планує дослідити, як соціальні норми, моральні імпульси й ідентичність у сфері моди можна перетворити на рушії «циркулярної» поведінки. Розуміння того, як люди купують, доглядають, ремонтують і утилізують одяг, дозволить розробити освітні та мотиваційні інтервенції, що сприятимуть сталим рішенням не лише під час покупки, а й у довгостроковій перспективі.
#Попри #бажання #підтримати #моду #більшість #австралійців #не #купує #натуральний #одяг
Source link







