Французька компанія Carrefour збирається виставити на продаж свої активи у Польщі. Серед потенційних покупців неочікувано опинилася українська мережа «Сільпо», що належить до Fozzy Group. Компанія вже кілька років заявляє про амбіції вийти на польський ринок

Фото: freepik.com
Про це пише польське видання Wiadomosci Handlowe.
Fozzy Group — другий за масштабом продуктовий ритейлер в Україні після АТБ. Станом на кінець червня 2025 року група мала 840 магазинів під брендами «Сільпо» (основна мережа), «Фора», «Thrash!Траш», Fozzy, Le Silpo, Favore та Foodpod — за даними GT Partners Ukraine. Ці показники не враховують торговельні точки на тимчасово окупованих територіях. Порівняно з 2024 роком компанія збільшила мережу на 14 магазинів.
Fozzy вже працює у Польщі — поки що непомітно
У квітні портал wiadomoscihandlowe.pl повідомив, що Fozzy Group уже вийшла на польський ринок «чорним ходом». Українці не відкривали власні магазини, але володіють 90% акцій зареєстрованої наприкінці 2023 року компанії IDKFA IDCLIP, яка за франчайзинговою моделлю керує магазином Carrefour у Познані. Решта 10% належить Мачею Гавронському, керівнику логістики та ланцюга постачань у Fozzy Group. Завдяки цьому зв’язку компанія вже отримала певне уявлення про роботу Carrefour у Польщі, особливо про франчайзингову частину бізнесу французів.
Читайте також: Мережа Lviv Croissants відкрила новий заклад у США
За словами Мацея Гавронського, участь «Сільпо» у цьому проєкті є радше фінансовою інвестицією. Спільне управління познанським магазином не можна вважати повноцінним виходом на ринок. Однак відомо, що власник мережі, Володимир Костельман, уже давно має намір створити мережу супермаркетів у Польщі.
«На півдорозі реалізації свого стратегічного плану Carrefour 2026 та у відповідь на зміну ринкових умов Група Carrefour розпочала аналіз свого бізнес-портфеля, що охоплює всі напрями діяльності та організаційні моделі. У зв’язку з триваючим процесом ми не коментуємо ринкові чутки на цю тему», — повідомила пресслужба Carrefour Polska.
При цьому є і деякі проблеми, зокрема, головна перешкода — логістика…
«Найближчий розподільчий центр Сільпо знаходиться у Львові, понад 200 км від Любліна та понад 300 км від Кракова. Без власного розподільчого центру в Польщі обслуговування великої кількості супермаркетів буде складним, — повідомив Ігор Гугля, директор GT Partners Ukraine та експерт з українського ринку роздрібної торгівлі, пише НВ. — За нашими оцінками, навіть для обслуговування громадян України лише в Польщі потрібна мережа щонайменше 150−200 магазинів».
Ознайомтеся з іншими популярними матеріалами:
Чи зобов’язані «сплячі ФОПи» сплачувати податки
Скільки «податку на Google» сплатили міжнародні компанії в Україні
Apple платитиме до $2 млн за виявлення вразливостей
Write a story about a young girl who discovers she has the ability to communicate with animals.
#Сільпо #може #вийти #на #ринок #Польщі
Source link