Hamster Combat – це нова веб3 гра в жанрі “кліккера” або “тапалки”, запущена на базі екосистеми The Open Network (TON) всередині месенджера Телеграм. Основний геймплей полягає в тому, що користувачі торкаються екрану, а за кожне торкання їх винагороджують віртуальними монетками.
Кілька ключових моментів:
- Використання TON екосистеми та інтеграція в Телеграм забезпечує децентралізовану природу проекту на базі блокчейну.
- Механіка “кліккера” достатньо проста, але дозволяє залучати багато користувачів.
- Наявність віртуальних монеток натякає на можливість створення внутрішньоігрової економіки/токеноміки.
- Назва “Hamster Combat” відсилає до культового вигаданого “Hamster Kombat” з мультсеріалу 90-х, можливо, створюючи пародійну атмосферу.
Цей проект виглядає як спроба поєднати простий, але затягуючий геймплей “кліккерів” з можливостями веб3 децентралізованих додатків на блокчейні. Успіх такої концепції, ймовірно, залежатиме від залучення активної бази користувачів і подальшого розвитку економічної моделі гри. Але поки що це виглядає як цікава експериментальна спроба.
Факт, що ця гра належить російським розробникам і ймовірно розміщена на російських серверах, справді є великою потенційною загрозою, особливо в умовах триваючої війни рф проти України. Це створює ризики:
- Витік персональних даних українських користувачів.
- Можлива крадіжка коштів/токенів через вразливості у коді.
- Ризик впровадження шкідливого програмного забезпечення.
- Можливість відстеження активності користувачів.
- Підтримка російської ІТ-індустрії в період агресії проти України.
Тому, я б дуже застеріг українських користувачів від встановлення та використання цієї гри Hamster Combat доки її походження та безпека не будуть ретельно перевірені. Навіть при використанні ВПН є ризики.
Краще утриматись від участі в цьому проекті з міркувань національної та кібербезпеки. Або принаймні зачекати офіційних роз’яснень від експертів з кібербезпеки в Україні.