В машині, яка пропрацювала понад 30 років, фахівці “Електротрансу” з учнями ВПУ №11 зробили капітальний ремонт. Це вже восьмий тролейбус, повністю відремонтований власними силами з 2016-го року. Презентували і подвоєний тролейбус, який працюватиме на маршруті “Катіон-Ракове”. За кошти з бюджету громади в “Електротрансі” також модернізували систему телемеханіки підстанцій.
Хмельничанка Анна Живелюк працює на Хмельницькому комунальному підприємстві «Електротранс» 20 років. Сьогодні вона вперше сіла за кермо капітально відновленого тролейбуса.
В машині, яка пропрацювала понад три десятки років, фахівці «Електротрансу» спільно з учнями ВПУ-11 зробили капітальний ремонт. З 2016 року це вже восьмий тролейбус, який сконструювали фактично наново.
Кузов був оновлений на 95%, тобто він був переварений повністю з нових металів, з нової профільної труби. Двері, відкриття-закриття дверей, нова сучасна пневмосистема італійська, сидіння для пасажирів – теж все сучасне, – розповів головний інженер ХКП “Електротранс” Сергій Ковтун.
За словами Хмельницького міського голови, який також був присутній на презентації відновленого тролейбуса, після проведення реставраційних робіт автопарк “Електротрансу” отримує на 95% новий продукт.
Робимо це своїми силами, робимо це відносно дешево. Повністю цей весь капітальний ремонт обійшовся приблизно у мільйон гривень. Це в 10-12 разів дешевше, ніж купити новий. І робимо це, навчаючи учнів, – наголосив Олександр Симчишин.
Відновлений тролейбус зможе працювати на маршрутах міста до 15 років.
Тим часом в обласному центрі тестують подвоєну Škoda, так звану “гармошку”. Цей тролейбус планують випустити на маршрут “Катіон – Ракове”.
За словами водія “Електротрансу” Миколи Білецького, під час 5-годинної обкатки тролейбус показав відмінний результат. Та додав, що на деяких вузьких хмельницьких вулицях, куди важко “влізти” звичайним тролейбусом, “гармошка заходить на відмінно”.
За кошти з бюджету громади, а це понад два мільйони гривень, фахівці Житомирської компанії модернізували систему телемеханіки 10 тягових підстанцій “Електротрансу”. Стара у диспетчерському пункті відпрацювала 41 рік.
За допомогою цих двох моніторів і комп’ютера ми можемо обслуговувати, робити підключення, переключення, відключення і контролювати, на якій підстанції є напруга, на якій немає напруги. Це прискорює реагування при виникненні аварійних ситуацій, – прокоментував оновлення начальник енергослужби “Електротрансу” Сергій Ружицький.
З 2016 року за кошти з бюджету в «Електротрансі» придбали 32 нових тролейбуси. Ще 40 планують закупити за грантові кошти.
Загалом це буде близько 16 мільйонів. 4 мільйони 450 тисяч євро – це ті кошти, які ми не будемо повертати, безповоротні кошти, і разом з цією красотою будуть їздити нові тролейбуси, і наше місто, наші пасажири, я думаю, будуть задоволені якістю, обслуговуванням і безпечністю, – розповів директор ХКП “Електротранс” Сергій Бобух.
Загалом же влада Хмельницького має амбітний план довести кількість тролейбусів на вулицях міста щодня до 100 одиниць, йдеться у сюжеті МТРК Місто.
Автор: Тетяна Новак
Всі новини на одному каналі в Google News Підписуйтесь та оперативно слідкуйте за новинами у Телеграм, Вайбер, Facebook