що пропонують автобренди споживачам за передплату

Лайфхаки

Багато з нас користуються підписками Spotify, Megogo, iCloud, Google One та подібними, але мало хто знає про переваги, які дають підписки на гігантські автоконцерни. Більшість людей навіть не чули про таку можливість і не уявляють, який спектр послуг можна отримати, оформивши додаткову передплату на авто. Давайте це виправимо.

Фото: podnikam.sk

Персональне авто за підпискою

Перші пропозиції взяти авто по передплаті з’явилися у 2016 році і з кожним роком цей сервіс набирає популярності. Відразу зазначимо, що це каршеринг і не прокат. Авто за підпискою — це взяття будь-якого відповідного вам транспортного засобу (за маркою, пробігом, технічними характеристиками, ціною) в особисте користування після внесення щомісячного платежу. Тобто, якщо вам потрібно терміново сісти за кермо, зробити це за лічені хвилини можна оформивши підписку на авто. При цьому ви стаєте його тимчасовим власником та можете використовувати за призначенням.

Всі автомобілі йдуть з повним страхуванням та технічним забезпеченням. Все що залишається вам — це заправка та поїздки на мийку.

Стандартна схема оформлення передплати має такий вигляд:

  1. Клієнт вибирає кількість місяців, на які хоче отримати автомобіль.
  2. Дивиться варіанти, вибирає відповідну за параметрами та вартістю модель.
  3. Миттєво оформляє передплату.

Щомісяця, відповідно до обраного тарифу, з його банківської картки буде проводитися списання коштів. За потреби передплату можна припинити будь-якої миті. Додатковим бонусом є можливість зміни авто під час дії підписки (тільки у вказаному ціновому сегменті).

Для оформлення послуги необхідно надати мінімум документів:

  • паспорт;
  • ідентифікаційний номер платника податків (ІПН);
  • водійські права.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: General Motors вивчає можливість використання ChatGPT у своїх автомобілях

Після внесення стартового платежу та гарантійного депозиту можна забирати авто в одноосібне користування. Зверніть увагу, що разом із транспортним засобом клієнт отримує: страховку, комплект гуми за сезоном, технічне обслуговування та підтримку 24/7. Також у кожній машині є всі необхідні для водія дрібниці — трос, аптечка, вогнегасник, поліролі та омивачі, тримач для телефону, реєстратор і т. д.

Цей зручний сервіс дозволяє оформляти автомобілі терміном від одного до 24 місяців. За потреби можна використовувати заморожування оплати або брати канікули до трьох місяців. Це дуже зручно та економно, якщо ви їдете у відпустку або з інших причин не користуєтеся транспортним засобом.

Виходячи зі світової практики, зазначимо, що передплата авто — це не черговий розрекламований стартап і не фірма, що володіє великим автопарком. Цю послугу сьогодні надають відомі бренди — BMW, Mercedes, Audi, Volvo, Ford, Lexus, Porsche та інші.

Nissan Фото: cnet.com

Mercedes пропонує збільшення потужності серії EQ за передплатою

Яку суму грошей водії готові сплачувати за збільшення потужності свого авто? Представники відомого світового концерну Mercedes вважають, що оптимальний варіант — 1200 доларів на рік. Тому запустили послугу Acceleration Increase. Вона діє лише для деяких моделей лінійки EQ:

  • E 350 4Matic;
  • E SUV 350 4Matic;
  • S 450 4Matic;
  • S SUV 450 4Matic.

Оформлення передплати дозволяє підвищити потужність транспортного засобу до 24%. Mercedes обіцяє збільшення потужності моделей класу E з 288 л. с. до 348 л. с., а моделей класу S із 355 л. с. до 442 л. с.

Також підписка дозволяє збільшити значення крутящого моменту, завдяки чому час розгону зменшується майже на 1 секунду. Зміни потужності автомобіля досягаються завдяки унікальним розробкам електромоторів Mercedes. Таке оновлення точно оцінять любителі динамічної їзди.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Майбутнє вже тут: як токенізація трансформує автомобільну галузь — досвід брендів

Завдяки використанню вдосконалених програмних забезпечення та пошуку нових джерел доходу популярні автовиробники експериментують з послугами передплат все частіше. І ці інновації швидко знаходять своїх шанувальників.

Підігрів сидінь та інші «плюшки» від концерну BMW

Автомобільний концерн BMW є одним з лідерів надання послуг за передплату. Зокрема, користувачі вже змогли оцінити додаткову функцію підігріву керма та сидінь, помічника дальнього світла, який автоматично регулює освітлення при виявленні зустрічних авто. Також гучним нововведенням підписки став штучний генератор шуму в електромобілях.

І так, власники сучасних BMW, які не сплатили при покупці функцію обігріву сидінь або керма, можуть купити підписку, яка коштує приблизно 17 євро на місяць і користуватися своїм авто з більшим комфортом. Для порівняння, щоб оплатити цю функцію «довічно» автовласникам потрібно заплатити 385 євро. З огляду на сезонну необхідність функції перспектива передплати видається значно вигіднішою.

Віддалений запуск авто за передплатою

Не відстає від конкурентів та автобренд Toyota. Зокрема, його представники анонсували, що функція віддаленого запуску на всіх транспортних засобах, випущених після 2018 року, буде доступна лише за підпискою. Це означає, що якщо ви хочете, щоб ваш брелок запускав автомобіль дистанційно: наприклад, з вікна квартири щоб він добре прогрівся перед поїздкою, потрібна буде передплата Remote Connect.

При покупці нового автомобіля користувачам надається можливість безкоштовно спробувати всі підключені сервіси і навіть дарують тестовий період, тривалість якого залежить від моделі та обраного пакету. Але надалі без підписки все одно не обійтись.

Користувачі у захваті не від усіх послуг з передплати. Не дивно, адже щомісяця заново купувати функції свого авто хочуть не всі. Але далекоглядні власники автоконцернів запевняють, що саме за такими електронними можливостями майбутнє. І навіть порівнюють людей, які купують авто з користувачами, що продовжують купувати компакт-диски, у той час як людей які підписуються на авто прирівнюють до тих, хто підписується на Spotify чи Netflix. До якої групи приєднатися — вирішувати тільки вам!

#що #пропонують #автобренди #споживачам #за #передплату

Source link

Оцініть статтю
Додати коментар