Супутниковий інтернет-сервіс Starlink оновив гарантійні умови: тепер пошкодження динозаврами не є гарантійним випадком.
Джерело: nv.ua
У разі такого пошкодження супутникові термінали не підпадають під гарантію.
Користувальницькі термінали Starlink, широко відомі як тарілки, надсилає клієнтам компанія SpaceX. Раніше в документах на обладнання було зазначено, що суперечки, які можуть виникнути на Марсі або на шляху до нього, не вирішуватимуться за законами, які застосовуються на Землі. Це був своєрідний натяк на мету SpaceX з відправлення людини на Марс за допомогою системи ракет-носіїв нового покоління Starship.
Останнє попередження Starlink було відмічено користувачем Reddit, який поділився частковим зображенням листівки з гарантійним покриттям Starlink та іншими технічними характеристиками.
Оскільки користувальницька тарілка призначена для частого використання в суворих умовах, схильних до стихійних лих, у документі користувачам повідомляється, що гарантійне покриття Starlink не поширюється на збитки, спричинені обставинами, що не залежать від SpaceX, такими як удари блискавки та повені. До цього списку також додано, що будь-які збитки від «динозаврів» також не входять у гарантійне покриття.
Як зазначено в документі, у користувальницькій гарантійній угоді зазначено, що гарантія не поширюється на пошкодження, спричинені: «блискавками, стрибками напруги, пожежами, повенями, градом, ураганом, землетрусами, метеоритами, сонячними бурями, динозаврами та іншими стихійними лихами».
У чоловіка тепер майже не ловить Інтернет, а Мережа сміється над фотографіями тварин.
«Starlink працювала чудово, поки коти не дізналися, що тарілка нагрівається», — пише Тейлор.
Тейлор встановив її на землі біля свого будинку, адже планує найближчим часом реставрувати старий дах. Тарілка стояла майже горизонтально, тому стала ідеальною лежанкою.