Компанія Apple подала позов, у якому заперечує проти торгової марки Apple-Man для українського малобюджетного комедійного бойовика.
Джерело: nv.ua
Режисер фільму Василь Москаленко зібрав на виробництво стрічки $120 000, а суд обійдеться значно дорожче, йдеться у статті Hollywood Reporter.
У грудні Apple подала заперечення до Управління з патентів та товарних знаків США, намагаючись заблокувати заявку українського режисера Василя Москаленка на товарний знак для його інді-проекту. Американська компанія стверджує, що глядачі помилково повірять, що Apple-Man пов’язаний з Apple і що фільм послабить її бренд.
«Знаки Apple настільки відомі і легко впізнавані, що подібність у Знаку Заявника затьмарить будь-які незначні відмінності і змусить звичайного споживача повірити, що Заявник пов’язаний з Apple, афілійований з нею або схвалений нею», — йдеться у заявці.
Apple-Man — сатира про супергероя, який вміє керувати літаючими яблуками. Фільм був профінансований через Kickstarter та зібрав близько $120 000.
Фільм знаходився на стадії постпродакшну, коли Apple заперечила товарний знак Москаленка. Заявивши про порушення Закону Ленхема, Apple заявила, що товарний знак призначений для обману споживачів.
” Споживачі, які зіштовхнулися зі знаком заявника, швидше за все, зв’яжуть цей знак з Apple, оскільки він дуже схожий на знак APPLE і в цілому створює таке ж комерційне враження”, — пише Джозеф Петерсен, партнер Kilpatrick Townsend & Stockton LLP, який представляє Apple.
Джеремі Еш із JPG Legal, який представляє інтереси Москаленка, стверджує, що слово «Apple» не є фірмовим словом, і фільм не введе глядачів в оману.
” Це смішно. Вони дійсно хочуть володіти словом Apple у всіх галузях”, — заявив Еш.
«Оскільки така компанія, як Apple, має сотні мільйонів доларів, які вони можуть витратити, вони постійно збуджують ці справи проти компаній з малого бізнесу, таких як моя, незалежно від того, наскільки погані їхні справи», — каже Еш. «Тільки тому, що вони можуть витратити $300 000, щоб довести справу до кінця, а мій клієнт не може виправдати ці витрати, Apple знає, що вони, ймовірно, виграють тут».
Наприклад, Prepear, додаток для складання рецептів та планування їжі, минулого року погодилося змінити свій логотип у вигляді груші, щоб урегулювати суперечку про товарний знак з Apple. Apple виступила проти заявки Prepear на отримання товарного знаку груші, стверджуючи, що він надто схожий на її власний логотип силуету яблука.
Москаленко в січні вказав у документації Управління з патентів та товарних знаків США, що хоче врегулювати це питання, оскільки він не має ресурсів для судового розгляду.
Представники Ericsson вже подали заявку на судову заборону як у Бразилії, так і Нідерландах і, як очікується, зроблять це в інших європейських країнах.
Ericsson має низку стандартних патентів (SEP), які Apple ліцензувала, поряд з іншими патентами, що не вважаються стандартними. Проте Apple не продовжила своїх ліцензій після закінчення терміну їх дії, ймовірно, сподіваючись домовитися про меншу плату, і в результаті Ericsson подає до суду на Apple за порушення патентних прав.
У той же час Apple також володіє деякими SEP і зараз подає зустрічний позов на Ericsson за порушення цих патентів. Apple процитувала три патенти, що стосуються бездротової зарядки та антен, стверджуючи, що мобільні базові станції Ericsson порушують ці патенти.