Про плани міжнародної компанії почати у Хмельницькому надавати послуги з прокату електросамокатів повідомив один із заступників міського голови. Хмельничани таким новинам не дуже радіють – кажуть, через незнання правила водіями цей вид транспорту добряче заважає як пішоходам, так і іншим учасникам дорожнього руху.
Електросамокати на вулицях Хмельницького – вже давно не рідкість. І якщо купити власний такий транспорт – не кожному по кишені, то скористатися тим, який дають напрокат, може будь-хто. Тому не дивно, що компаній, які такі послуги надають, у місті більшає.
Міжнародна компанія BOLT найближчим часом планує почати роботу у Хмельницькому в сфері прокату самокатів, – повідомив хмельничанам новину заступник Хмельницького міського голови Микола Ваврищук.
У планах влади – визначити місця, де цей електротранспорт буде розміщуватися.
І йдеться не лише про “новачка”, а про всі компанії, які такі послуги надають. Зрозуміло, що в цьому випадку йдеться про майданчики, на які вивозитимуть електросамокати їхні власники і звідки кожен охочий зможе його взяти, аби покататися або поїхати у справах. А от де їх залишатимуть “тимчасові водії” – залишається на совісті хмельничан. А з цим, судячи з коментарів під новиною, є певні проблеми. І не лише з цим.
Якби ще ці самокати паркували нормально, а не як попало і де попало, що створює аварійні ситуації….
Це чудово… Але їх розкидують де попало, по парку неможливо пройти, діти і дорослі літають на них…. моя улюблена велодоріжка по набережній – там ганяють на них діти, які не розуміють правил і поведінки їзди, на вело тепер там небезпечно)))
Самокатам, як і велосипедам, на тротуарах не місце : ні швидкісного режиму, ні правил безпеки ніхто з них не дотримується. Якщо влада жорстко не заборонить їзду тротуарами, то неминуче будуть конфлікти – прошу забезпечити безпеку пішоходам на тротуарах міста, а не йти вкотре на повідку у різноманітних маргіналів і фріків.
Відреагував на останнє зауваження заступник міського голови:
Це питання може вирішитися тоді, коли внесуть зміни в Правила дорожнього руху. Саме тоді, патрульна поліція матиме чітку підставу притягувати до відповідальності водіїв
Міська влада може розпочати цей процес, наприклад, шляхом внесення змін в Порядок використання легких електричних транспортних засобів, затвердженого рішенням позачергової вісімнадцятої сесії міської ради від 09.09.2022 тощо. Це проблема не тільки міст України, а й інших країн – покажіть всім приклад у створенні безпечного міського пішохідного простору, вільного від велосипедів, самокатів, гіроскутерів.) Ініціюйте процес – величезна кількість людей вам величезне дякую скаже, відповіли йому у коментарях.
Власне, про те, що ситуація з електротранспортом хоч і зрушила з місця, проте досі не доведена до кінця, писав у своєму дописі і Микола Ваврищук, нагадавши, що за останніми змінами в законодавстві “електросамокати та інший електротранспорт потужністю до 1000 Вт відтепер вважається транспортним засобом”.
Проте, станом на сьогоднішні, законодавством не визначено яким чином зазначені транспортні засоби повинні рухатися дорогою, тротуаром чи окремими смугами руху (велосипедними доріжками), – додав посадовець.
Та нагадав хмельничанам про необхідність дотримуватися правил та порядку використання легкого електротранспорту:
Наголошуємо на обов’язковому дотриманні мешканцями Хмельницької міської територіальної громади Порядку використання легких електричних транспортних засобів, затвердженого рішенням позачергової вісімнадцятої сесії міської ради від 09.09.2022 # 19
Як паркують самокати хмельничани (варто зауважити, що чемних та відповідальних водіїв у місті все ж більше, ніж навпаки)
Автор: Тетяна Новак
Всі новини на одному каналі в Google News
Підписуйтесь та оперативно слідкуйте за новинами у Телеграм, Вайбер, Facebook